Thursday 16 April 2015

"Menyesal undi Zul Ariffin!" - Luahan hati peminat

Posted By: TTO Admin - 16.4.15

Di sebalik kejayaan pelakon, Zul Arifin yang berjaya merangkul 2 anugerah dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian (APBH) 2014, ada peminat yang kecewa dengan sikap pelakon yang terkenal dengan drama Rindu Awak 200% itu.

Semuanya bermula apabila peminat yang menggunakan nama manusiahalimunan meluahkan perasaannya di dalam ruangan komen sebuah artikel di laman web hiburan terkenal. Bukan itu sahaja, dia yang tidak berpuas hati turut menghamburkan kata cacian kepada Zul Ariffin.

Baca luahan hati peminat tersebut:

Salam,

Aku sgt xpuas hati dgn ZUL ARIFFIN..baru je sebentar tadi dkt KLia 2,kawan aku nak bergambar ngan ZUL ARIFFIN..aku faham la dia baru just arrive balik berjimba ngan Gayatri Su lin Pillai..

Dia bleh ckp “Eh korang ni,xnampak ke ngan family aku ni..penat baru je sampai..ok2lah meh la cpat amik gmbar”

Sial la lu babi,pukimak punya ZUL ARIFFIN..KO IGT BARU MENANG 1,2 ANUGERAH ABPBH hari tu..ko dah bleh sombong ke????? nak je aku ngan kawan aku cakap ” xpyah la amik gmbar,sombong”

tapi nak jaga air muka ko depan org ramai..aku gagahkan jgk amik gmbr ko ngan kawan aku tadi..klau ko xske jadi public figure,jgn jadi ARTIS!!! pkai la rambut palsu ke,pkai topeng ke..amik gmbr bukan 1,2 minit pun,bkn 2,3jam pun tapi 2 saat je..

MEMANG BABI PUN LA MAMAT NI..klau sape2 xpercaya aku ade gmbar dia ngn member aku..kalau ko nak tahu ZUL ARIFFIN,ko mng abpbh hari tu sebab kitaorg yang PEMINAT BODOH ko ni lah yang undi ko..memang sumpah aku benci ngan ko sekarang..MENYESAL BEB!!! Masih igt lagi kata kata ko kat telinga aku ni..suweiiiii

ko pegi berjimba ngan betina tu..pahtu ko nak emo ngan peminat ko..sape2 penulis blog..melodi,galaksi,rotikaya,murai,ohbulan,beatifulnara ke tolong sebarkan/viral berita ni..KAMI ADALAH PEMINAT YANG MENYESAL MENYOKONG ZUL ARIFFIN..

aku nanti bleh bagi gmbar yang kita tgkap tadi..Zul Arifin hanya pndi bermuka2 dpn wartawan n ckap yg manis2 shja..tapi hakikat cam celaka.TQ

#dulukitafansskarangkitajadiHATERS#haters ZULARIFFIN#kamibencipoyo
Semoga ada respon samaada penafian ataupun penjelasan daripada Zul Ariffin mengenai perkara ini kerana bimbang tuduhan ini tidak betul apabila kita mendengar dari sebelah pihak sahaja.

KONGSI

& Komentar

Disclaimer TTO Media

Copyright © 2013 Tengok TV Online™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Powered By Blogger | Published By Pro Templates Lab